Mag informatika

Internet podrška Mag informatike

Uz postojeće načine savjetovanja i konzultacija vezanih za naš softver, u mogućnosti smo pružati i udaljenu (remote) podršku pomoću "male" aplikacije koja nam omogućuje spajanje na korisničko računalo. Aplikaciju nije potrebno instalirati, niti će se sama instalirati već se radi o samostalnoj izvršnoj (exe) datoteci koju pokreće isključivo korisnik.

Korak 1: Telefonski poziv

Bez prethodnog telefonskog poziva i najave nećemo biti u mogućnosti pružiti podršku na ovaj način. Znači, svakako nas nazovite prije traženja pomoći putem interneta :)

Korak 2: Preuzimanje datoteke

Klikom na link Download now pokrenite preuzimanje potrebne datoteke.

download_130x25.gif Ultra VNC 

download_130x25.gif Any Admin

download_130x25.gif Teamviewer (rezervni)

Računalo će datoteku pokušati spremiti negdje na tvrdi disk. Najčešće će vam ponuditi lokaciju My documents ili Desktop. 
Odredišna mapa spremanja nije toliko bitna, ali je poželjno da je zapamtite koja je, kako drugi puta ne bi trebali ponovo "skidati" izvršnu datoteku, već ćete je samo potražiti i pokrenuti je dvostrukim klikom.

Korak 3: Pokretanje datoteke MAG.EXE

Nakon što je aplikacija za udaljeno spajanje na računalo preuzeta potrebno ju je pokrenuti dvostrukim klikom miša.

mag_exe.gif

Nakon pokretanja prikazuje se slika na kojoj pritisnete RUN:

screen.gif

Korak 4: Uspostava veze

Ako nije rečeno drugačije, svakako pokrenite Podrška - centrala (dvostrukim klikom)

screen.gif

Korak 5: Udaljeni rad

Ovaj korak je "naš", točnije u telefonskom razgovoru možete nam POKAZATI gdje je problem.

Nakon izvršene intervencije, nema potrebe za gašenjem računala ili nečeg sličnog, kako bi ugasili vezu prema Magu. Veza će se sama ugasiti, onog trena kada operater ugasi prozor sa svoje strane. Nakon što mi ugasimo vezu, možete nastaviti sa radom na računalu.

Ono što je specifično za udaljeni pristup je to da vam, u trenutku spajanja s naše strane, nestane pozadinska slika sa desktopa. To je samo privremno stanje i čim se "odspojimo" sa računala slika će vam se vratiti na desktop i to je najsigurniji znak da veza više nije aktivna.

Share on Facebook
comments

Tehnička podrška - live chat

Prilagođena rješenja

Možemo vam ponuditi vrhunsku uslugu i nemjerljive prednosti koristeći naš softver. Svaka ideja, prijedlog ili sugestija može biti realizirana što nas čini odličnim izborom za nadolazeće poslovne izazove.

Mag informatika - Gdje smo?

Mag informatika, Dragutina Golika 63, Zagreb, Hrvatska

Kliknite na kartu za detaljan prikaz