Mag informatika

Poštovani korisnici Mag poslovnih aplikacija,


Obavještavamo Vas da će u periodu od 30.04. - 06.05.2014. godine Tehnička podrška i usluge Maga biti teže dostupne.

Naime, unutar Tehnološkog parka u kojem se nalazi tvrtka Mag informatika, izvode se građevinski radovi. Sukladno tome, u prostorije tvrtke nećemo moći ući u navedenom periodu. Podrška će se pružati primarno za hitne intervencije korisnicima, a svi upiti i zahtjevi će se rješavati kako se zaprime odnosno prema prioritetu hitnosti.

Molimo Vas za razumijevanje ukoliko nas ne možete iz prve dobiti na telefone, jer će telefoni biti preusmjereni na dežurne mobitele.

Sve pozive molimo upućujte na:  +385 (0)98 302 308 ili +385 (0)91  9097 979.

Najlakše ćete nas dobiti na email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. na koji će se promptno odgovarati u periodu od 08:00 - 16:00 sati kao i inače. 

Zahvaljujemo na razumijevanju. Ekipa Maga.

Održavanje računala

Mag informatika svojim klijentima pruža usluge održavanja računala i informatičkih sustava. Obzirom da smo orijentirani na pružanje cjelovitih i učinkovitih IT rješenja nudimo pomoć i olakšavamo poslovanje svim našim klijentima.

Dugogodišnje iskustvo u IT sektoru, te znanje naših djelatnika i današnja tehnologija jamči visoku kvalitetu usluge i brzinu pružanja iste što nam omogućuje da velik dio problema i zastoja u radu riješimo već tijekom inicijalnog telefonskog razgovora na veliko zadovoljstvo naših klijenata.

Savjetodavne usluge

Ukoliko trebate savjet vezan za nabavu novog softvera ili hardvera, koju tehnologiju odabrati, kakvu opremu, kako organizirati posao, kako unaprijediti web stranicu itd., a sve u nastojanju da budete što konkurentniji na tržištu, slobodno nam se obratite.

Kod razvoja softvera, potrebno je pristupiti cijelom problemu vrlo sistematski i stručno. Ponekad nije dovoljno samo nabaviti novi softver već je bitno razaznati sve nedostatke i prednosti promjene načina poslovanja. Mi smo tu da vas savjetujemo i pokušamo odgovoriti na pitanja Što i Kako, te da pokušamo što učinkovitije unaprijediti vaše poslovne procese.

Redovno održavanje računala

U redovno održavanje računala uključeno je:

  • vizualna provjera zaraze računala (spyware, malware, virusi...)
  • nadogradnje antivirusnih definicija
  • nadogradnje windows sustava (Windows update)
  • defragmentacija diskova
  • defragmentacija Registy-a
  • provjera mreže i mrežnih komponenti
  • provjera redovnog backup-a
  • provjera hardverskih sklopova računala, čišćenje unutrašnjosti
  • ostali radovi u dogovoru s klijentom
alt

Mail serveri

* web mail

* mail aplikacije

Udaljeni pristup dokumentima

alt

Obzirom na današnji poslovni tempo svakog direktora i uposlenika, često je potrebno pristupiti uredskim računalima ili serveru da biste pronašli neki dokument koji je od životne važnosti baš taj tren. Mi svojim klijentima omogućujemo takav način poslovanja uz prethodno savjetovanje, preporuku odgovarajuće opreme, te nakon konfiguriranja cijeli sistem je spreman za brz i pouzdan rad. Posljedica takvih postavki je mogućnost pristupa uredskim računalima sa bilo koje lokacije u svijetu, a koja ima pristup internetu.

VPN

Adminisitracija web domena i mail servera

Redovni backup i arhiviranje podataka

alt

Sa današnjim povoljnim cijenama hardvera, jedino zaista bitno u poslovanju je na odgovarajući način voditi ispravnu brigu o podacima. Uzmimo u obzir da neko slabije računalo, primjerice cijene od 2000 kn može sadržavati kompletno poslovanje manje tvrtke zadnjih 10 godina, izuzetno je bitno da se ti podaci nalaze na još jednoj lokaciji i da se backup podataka obavlja automatski svakodnevno ili čak više puta dnevno. Ne prepuštajte ništa slučaju!

Vraćanje izgubljenih i oštećenih datoteka

Ponekad zaboravimo na zaista bitne stvari i jednostavno se desi da nam se ošteti neka bitna datoteka. U tom slučaju najbolje je jednostavno ne raditi ništa ako niste dovoljno stručni i iskusni. Najbolje je pozvati stručnjake koji će najlakše detektirati potencijalni problem jer postoje slučajevi u kojima nije sve izgubljeno. Nitko ne može garantirati uspješnost vraćanja izgubljenih podataka, ali prekidanjem rada istog trena kada je problem nastao, svakako se povećava šansa za uspjeh.

Share on Facebook
comments

Tehnička podrška - live chat

Zopim

Prilagođena rješenja

Možemo vam ponuditi vrhunsku uslugu i nemjerljive prednosti koristeći naš softver. Svaka ideja, prijedlog ili sugestija može biti realizirana što nas čini odličnim izborom za nadolazeće poslovne izazove.

Mag informatika - Gdje smo?

Mag informatika, Dragutina Golika 63, Zagreb, Hrvatska

Kliknite na kartu za detaljan prikaz