Mag informatika

Ugovori o održavanju

alt

Kao dio redovnog poslovanja, Mag informatika uz svaku aplikaciju nudi i mogućnost potpisivanja redovnog Ugovora o održavanju aplikacija.

Usluga održavanja je osmišljena kako bi pružili vrhunski servis svim kupcima aplikacija, osobito za korisnike koji nemaju IT odjele ili zaposlenog IT djelatnika. Za većinu aplikacija Ugovor o redovnom održavanju nije obavezan. S druge strane, Ugovor je neophodan za aplikacije koje podliježu češćim zakonskim izmjenama i nadogradnjama sustava, kao što su Poliklinike, Udruge s matičnom evidencijom članova i sl.

Agencija za zaštitu tajnosti podataka inzistira na Ugovorima između subjekata koji prikupljaju osobne podatke npr. pacijenata, članova, klijenata i sl.

Kad imate problem i nazovete nas, mi ćemo i bez ugovora nastojati riješiti vaš problem što prije - no prema našim ugovornim korisnicima se obvezujemo pristupiti otklanjanju problema unutar 24 sata od vašeg poziva, osim u slučajevima kada iz opravdanih razloga više sile ili sličnih situacija nismo u mogućnosti započeti radove, i jamčimo vam da ćete moći nastaviti s vašim poslom. Naravno, većinu problema ćemo vam otkloniti i znatno brže, no i za neke veće probleme jamčimo uklanjanje u najkraćem mogućem roku.

Prednosti Ugovora o redovnom održavanju

Ugovor o redovnom održavanju daje svim potpisnicima prednost prilikom rješavanja bilo kakvih programskih problema. Jednako tako, Ugovor Vam jamči manje cijene vanugovornih sati nakon utrošenih ugovornih sati do čak 50% od redovne cijene sata.

Zakonske obveze prijava baza osobnih podataka

SVE pravne osobe koje prikupljaju osobne podatke klijenata, zaposlenika ili partnera kao pravnih subjekata, te pohranjuju te podatke u bilo kakvom pisanom obliku (JMBG, OIB, MB…), u zakonskoj su obavezi prijaviti postojanje baze tih podatka Agenciji za zaštiti osobnih podataka. Više o tome pročitajte na http://www.azop.hr/.

Što podrazumijeva ugovorno održavanje sustava?

alt

Ugovor o održavanju podrazumijeva održavanje proizvoda, pomoć i savjete, te intervencije.

  • Osnovno održavanje programskih proizvoda
  • Pravo Naručitelja na primanje pomoći i savjeta telefonom
  • Intervencije na udaljenim računalima Naručitelja
  • Intervencija na računalu na lokaciji korisnika

Osnovno održavanje programskih proizvoda

  • Nove verzije i varijante programskih proizvoda u kojima se njihov rad usklađuje sa zakonskim i provedbenim propisima i njihovim izmjenama, a u okviru postojeće funkcionalnosti;
  • Poboljšanja programskih proizvoda kojima su otklonjene uočene greške u radu programskih proizvoda;
  • Nove verzije i varijante programskih proizvoda kojima se poboljšavaju radna svojstva programskih proizvoda (brzina, odziv i sl.), a u okviru postojeće funkcionalnosti;

Pravo Naručitelja na primanje pomoći i savjeta telefonom

Servis tehničke podrške raspoloživ je Naručitelju radnim danom u vremenu od 9 do 16 sati. Servis telefonske podrške Naručitelju uključuje telefonske odgovore na upite o korištenju aplikacija, pomoć u identifikaciji i potvrdi uzroka nepravilnosti u radu korisnika ili u programskim proizvodima, te savjete kako izbjeći određene probleme ili poboljšati korištenje programskih proizvoda. Servis tehničke podrške ne uključuje osnovnu obuku korisnika za rad s programskim proizvodima koje korisnik do tada nije koristio.

Intervencije na udaljenim računalima Naručitelja

Osnovno održavanje programskih proizvoda spajanjem sa udaljenog računala

U okviru osnovne tehničke podrške Naručitelj ima pravo na intervencije na udaljenim računalima Naručitelja čiji je cilj instaliranje novih verzija programskih proizvoda i udaljena dijagnostika. Ovaj oblik tehničke podrške daje se isključivo ako Naručitelj osigura dolje navedene tehničke preduvjete na određenoj lokaciji, te uz poštivanje unaprijed propisanih procedura zaštite pristupa sistemu i podacima na određenoj lokaciji.

Pod potrebnim tehničkim preduvjetima podrazumijeva se: - direktna telefonska linija - minimalan ADSL pristup internetu

Intervencija na računalu na lokaciji korisnika

U okviru osnovne tehničke podrške Naručitelj ima pravo na intervenciju na računalima na lokaciji Naručitelja čiji je cilj instaliranje novih verzija programskih proizvoda i dijagnostika. Pri ovoj intervenciji se naplaćuju nastali materijalni troškovi: putni troškovi, dnevnice, troškovi smještaja i sl.

Garancija zaštite tajnosti podataka

Mag informatika se obvezuje svim svojim korisnicima da će svi podaci koji su prikupljeni tijekom izrade programa ili njegovog korištenja, biti proglašeni tajnima, te sukladno tome i zaštićeni. Svi podaci bit će smatrani poslovnom tajnom za cijelo vrijeme trajanja poslovnog odnosa ali i nakon prestanka istog, te neće ni na koji način biti dostupni trećim osobama bez prethodne pismene suglasnosti naručitelja usluge.

alt

Što dobivate kad postanete naš ugovorni korisnik?

Prednosti ugovora o održavanjuOvo su neke povlastice koje ostvaruju naši potpisnici Ugovora:

  • Instalacija, deinstalacija i reinstalacija sustava i aplikacija (programa)
  • Optimizacija (podešavanje) rada aplikacije (programa)
  • Instalaciju poslužitelja
  • Održavanje funkcionalnosti poslužitelja (nositelj baze podataka, server)
  • Instalaciju radnih stanica
  • Održavanje funkcionalnosti radnih stanica
  • Redovite instalacije Service packova i patcheva
  • Prioritet prilikom tehničke podrške
  • Otklanjanje problema u roku 24-48 sati
  • Prioritet prilikom prijenosa godine
  • Usklađivanje aplikacije sa zakonskim izmjenama, red prioriteta za novu verziju aplikacije
  • Konzultacije, pomoć, savjeti i intervencije u korištenju opreme
  • Sugestije i prijedlozi za poboljšanje sustava
  • Telefonski servis (konzultacije)
  • Hitne intervencije - odaziv u najkraćem mogućem roku, izvan radnog vremena, te vikendom i praznikom
  • Promptna isporuka osnovnih komponenata aplikacije
  • Posebni popusti pri nabavi slijedećih aplikacija
  • Posebni popusti za preporuku naših usluga partnerima klijenta
  • Brzu, stručnu, efikasnu i profesionalnu uslugu
  • Cijena ugovornog sata je dvostruko jeftinija od cijene vanugovornog održavanja aplikacije

Redovno godišnje održavanje aplikacija

alt

Svaka aplikacija zahtjeva redovni nadzor, nadogradnju nove funkcionalnosti i ispravljanje uočenih grešaka. Također s rastom prometa i ukupnog sadržaja unutar same aplikacije potrebno je daljnje optimiziranje aplikacije i kontinuirani razvoj kako bi se korisniku omogućio nesmetani razvoj poslovanja.

Svaka aplikacija Mag informatike podliježe redovnom godišnjem održavanju na kraju godine. Tim se zahvatom baza čisti, komprimira, radi dodatni backup podataka i sl. te se otvara nova poslovna godina i zatvara stara. Cijena tog zahvata je xxx,00 kn godišnje, a za Ugovorne subjekte xxx,00. Cijene su izražene bez PDV-a. U prvoj godini korištenja softvera taj se zahvat ne naplaćuje.

Share on Facebook
comments

Tehnička podrška - live chat

Prilagođena rješenja

Možemo vam ponuditi vrhunsku uslugu i nemjerljive prednosti koristeći naš softver. Svaka ideja, prijedlog ili sugestija može biti realizirana što nas čini odličnim izborom za nadolazeće poslovne izazove.

Mag informatika - Gdje smo?

Mag informatika, Dragutina Golika 63, Zagreb, Hrvatska

Kliknite na kartu za detaljan prikaz