CJENIK USLUGA ODRŽAVANJA

Svi  korisnici Mag poslovnih aplikacija mogu odabrati sukladno svojim potrebama: cjenik

  1. Paušalno održavanje
  2. Održavanje po intervenciji

Paušalno održavanje temelji se na Ugovoru o redovnom održavanju aplikativnih rješenja.

Održavanje po intervenciji ne traži potpisivanje Ugovora o redovnom održavanju, te se naplaćuje sukladno ovom cjeniku i cijenama objavljenim na ovim stranicama.

Sve cijene na cjeniku podložne su promjeni sukladno poslovnim odlukama uprave Mag informatike.

Cjenik će se ažurirati sukladno poslovnim odlukama Uprave tvrtke.

Ovaj cjenik je važeći od 01.01.2017. godine. 

1. PAUŠALNO ODRŽAVANJE – uz obavezan Ugovor o redovnom održavanju

U razdoblju održavanja korisnici imaju dostupne sve nadogradnje koje su ili će biti dostupne u razdoblju održavanja. Nadogradnja obično uključuje zakonske promjene, ispravke grešaka, dorade programa prema zahtjevima korisnika ili isporuku nadogradnji nastalih od strane Maga.

Način podrške je putem e-maila, telefona ili direktnim uvidom u baze s podacima.

Cijena paušalnog održavanja uvijek je dogovorena i navedena u Ugovoru o redovnom održavanju, te je predmet poslovne tajne između Naručitelja i Maga kao Izvršitelja usluge.

Radni sat unutar Ugovora o redovnom održavanju iznosi 250,00 kn/sat + PDV (33,18 €).
Napomena: sati se naplaćuju tek nakon utrošenih Ugovornih sati.

Obračunska jedinica za svu podršku je ½ sata.

Više o Ugovorima: https://www.mag.hr/usluge/odrzavanje/ugovori-o-odrzavanju

Zašto Ugovor?

Ovo su neke povlastice koje ostvaruju naši potpisnici Ugovora:

  • Instalacija, deinstalacija i reinstalacija aplikacije (programa)
  • Optimizacija (podešavanje) rada aplikacije (programa)
  • Instalaciju poslužitelja
  • Održavanje funkcionalnosti poslužitelja (nositelj baze podataka, server)
  • Instalaciju radnih stanica
  • Održavanje funkcionalnosti na radnim stanicama
  • Prioritet prilikom tehničke podrške
  • Otklanjanje problema u roku 24-48 sati
  • Prioritet prilikom prijenosa godine
  • Usklađivanje aplikacije sa zakonskim izmjenama, red prioriteta za novu verziju aplikacije
  • Redoviti godišnji tehnički pregled (preventivno održavanje baza podataka)
  • Konzultacije, pomoć, savjeti i intervencije u korištenju opreme
  • Sugestije i prijedlozi za poboljšanje sustava
  • Telefonski servis (konzultacije)
  • Hitne intervencije – odaziv u najkraćem mogućem roku
  • Promptna isporuka osnovnih komponenata aplikacije
  • Posebni popusti pri nabavi sljedećih licenci ili programa Maga
  • Posebni popusti za preporuku naših usluga partnerima klijenta
  • Brzu, stručnu, efikasnu i profesionalnu uslugu
  • Cijena ugovornog sata je dvostruko jeftinija od cijene vanugovornog održavanja aplikacije

2. ODRŽAVANJE PO INTERVENCIJI – ugovor o održavanju se NE potpisuje

Za održavanje po intervenciji, naplaćuje se vrijeme provedeno na intervenciji, minimalno (1) jedan radni sat. Putni troškovi obračunavaju se dodatno kao i vrijeme dolaska i odlaska od klijenta.

Za korisnike koji žele najam aplikacije dogovaramo posebne uvjete održavanja aplikacije i tehničke podrške, te se Ugovorom o najmu definira fiksni mjesečni trošak.

Vrijeme odziva na podršku bez ugovora je 72 sata (3 radna dana).

Radni sat podrške BEZ Ugovora je 350,00 kn (46,45 €) (tehnička podrška) – 500,00 kn (66,36 €) (programeri) + PDV.

Obračunska jedinica za svu podršku je ½ sata.

RADNO VRIJEME KORISNIČKE PODRŠKE

Radno vrijeme utvrđuje se u vremenu od 08:00 – 16:00 sati.

Doplata za rad izvan radnog vremena:
+ 50% (minimum naplate: 1 sat)

Cijena radnog sata subotom, nedjeljom i praznikom:
+ 100% (minimum naplate: 2 sata)

Hitna intervencija: 500,00 kn (66,36€) radni sat (minimum naplate: 1 sat)

Osnovno održavanje programskih proizvoda uključuje:

  • Nove verzije i varijante programskih proizvoda u kojima se njihov rad usklađuje sa zakonskim i provedbenim propisima i njihovim izmjenama
  • Poboljšanja programskih proizvoda kojima su otklonjene uočene greške u radu
  • Nove verzije i varijante programskih proizvoda kojima se poboljšavaju radna svojstva programskih proizvoda (brzina, odziv i sl.)

Osnovna tehnička podrška korisnicima uključuje sljedeće:

Pravo na primanje pomoći i savjeta telefonom
  • Tehnička podrška raspoloživa je radnim danom u vremenu od 8 do 16 sati
  • Servis telefonske podrške Naručitelju uključuje telefonske odgovore na upite o korištenju aplikacija, pomoć u identifikaciji i potvrdi uzroka nepravilnosti u radu korisnika ili u programskim proizvodima, te savjete kako izbjeći određene probleme ili poboljšati korištenje programskih proizvoda
  • Tehnička podrška ne uključuje osnovnu obuku korisnika za rad s programskim proizvodima koje korisnik do tada nije koristio
Intervencije na udaljenim računalima Naručitelja

U okviru osnovne tehničke podrške Naručitelj ima  pravo na intervencije na udaljenim računalima Naručitelja čiji je cilj instaliranje novih verzija programskih proizvoda i udaljena dijagnostika. Ovaj oblik tehničke podrške daje se isključivo ako Naručitelj osigura dolje navedene tehničke preduvjete na određenoj lokaciji, te uz poštivanje unaprijed propisanih procedura zaštite pristupa sistemu i podacima na određenoj lokaciji.

Pod potrebnim tehničkim preduvjetima podrazumijeva se:
– direktna telefonska linija
– minimalan ADSL pristup internetu

Intervencija na računalu na lokaciji korisnika

U okviru osnovne tehničke podrške Naručitelj ima pravo na intervenciju na računalima na lokaciji Naručitelja čiji je cilj instaliranje novih verzija programskih proizvoda i dijagnostika. Pri ovoj intervenciji se naplaćuju nastali materijalni troškovi: putni troškovi, dnevnice, troškovi smještaja i sl.