Vijesti iz Mag informatike

Obavijest o preseljenju ureda

VAŽNA OBAVIJEST

Obavijest o promjeni adrese ureda Mag Informatike

Poštovani korisnici Mag aplikacija i posjetitelji web stranice,

Ovim putem Vas obavještavamo o promjeni adrese ureda koja se primjenjuje od  20.05.2019. godine.

Nova adresa ureda je:

Mag Informatika d.o.o.

Pakoštanska ulica 5

10104 Zagreb-Jarun

Molimo Vas registrirajte ovu promjenu u Vašoj evidenciji, te od navedenog datuma svu dokumentaciju šaljite na novu adresu.

Brojevi telefona, mobitela, e-mail adrese i ostali podaci ostaju nepromijenjeni.

VAŽNA OBAVIJEST: Od 17.05.2019. – 24.05.2019. godine postoji mogućnost ograničene dostupnosti djelatnika Mag Informatike. Unaprijed se zahvaljujemo na razumijevanju.

Zbog duljine čekanja na prebacivanje fiksnih brojeva telefona (cca 45 dana), do daljnjeg smo dostupni na mobilnim brojevima:

mob: + 385 98 302 308

mob: +385 91 9097 979

e-mail: info@mag.hr

Veselimo se nastavku uspješne suradnje!

Proljetni popust na sve Mag aplikacije

Unaprijedite svoje poslovanje uz inovativna informacijska rješenja, po posebnim proljetnim cijenama.

Popuste ostvarite na aplikacije;

  • Poliklinika (sa svim pratećim modulima)
  • Knjiga urudžbenog zapisnika za male, srednje i proračunske korisnike
  • Autoservis I & Autoservis II „Expert“
  • Matična knjiga učenika & Članstvo i evidencija članova
  • Ostale aplikacije koje možete potražiti u izborniku Aplikativna rješenja.

Popust vrijedi za sve uplate po ponudama do kraja svibnja, stoga na vrijeme osigurajte svoje licence po povoljnijim cijenama.

Za nove cijene i uvjete nas možete kontaktirati putem kontakt forme ili direktno na:

tel: +385 (0)1 46 40 222, 225
mob: + 385 (0)98 302 308
mob: +385 (0)91 9097 979
email: prodaja (at) mag.hr

Uskršnje radno vrijeme

Uskršnje radno vrijeme

Sretan Uskrs želi Vam ekipa Mag-a.

Radno vrijeme Mag Informatike na dan 30.03.2018. godine je od 08:00 – 14:00 sati.

Radno vrijeme vrijedi za sve pozive i upite.

Za hitne pozive i intervencije dostupni smo na:

e-mail: info@mag.hr

tel: +385 (0)1 46 40 222, 225

mob: + 385 98 302 308

mob: +385 91 9097 979

Sretan Uskrs

Obavijest o isteku valjanosti korisničkog certifikata

Obavijest o isteku valjanosti korisničkog certifikata

Većina naših klijenata počela je s Fiskalizacijom 01.04.2013. godine. Vrijeme trajanja certifikata za fiskalizaciju je 5 godina što znači da će se certifikat morati uskoro obnoviti.

Svakako provjerite valjanost certifikata.

Certifikati se provjeravaju unutar preglednika Internet Explorer (IE).

Obavijest o isteku valjanosti korisničkog certifikata

Ukoliko Vaš certifikat uskoro ističe zatražite od FINA-e obnovu certifikata jer u protivnom, nakon datum isteka, više nećete biti u mogućnosti fiskalizirati račune.

Fina je ustanova koja izdaje certifikate tako da Mag Informatika ne može u tuđe ima zatražiti certifikat.

Nakon što dobijete novi certifikat potrebno je ukloniti stari certifikat i instalirati novi.

Uklanjanje certifikata za fiskalizaciju

Zamjenu certifikata moguće je obaviti i prije nego što je starom certifikatu istekla valjanost.

Zatražite novi certifikat i zamijenite stari što prije kako ne bi došlo do poteškoća u radu s fikalizacijom.

Ekipa Mag-a

mag_xl_logo_300dpi

Nova aplikacija u našoj ponudi je „Fleetrek“ – evidencija voznog parka.

Dragi naši klijenti,

Imajući na umu da se bliži kraj godine kada se donose strateški planovi za sljedeću poslovnu godinu, želimo svima omogućiti unapređenje poslovanja, te kreiranje softvera kreiranog po vlastitoj mjeri.

Potaknuti tom idejom Mag je krajem 2017. godine stvorio novu aplikaciju “Fleetrek” koja će Vam uvelike pomoći u evidenciji voznog parka.

Fleetrek je web aplikacija koja služi za praćenje poslovanja voznog parka tvrtki i ustanova. Prednost web aplikacije je jednostavnost pristupa podacima s bilo koje lokacije na svijetu, a potrebno je imati samo računalo, tablet ili mobilni uređaj i pristup Internetu. Na takav način, korisnik može u bilo kojem trenutku evidentirati nastali trošak, prijaviti incident ili kreirati neku drugu evidenciju tijekom putovanja. Vozni park je moguće voditi za neograničeni broj vozila, ovisno o veličini parka i za sve vrste vozila bez obzira da li se radi o osobnim, teretnim vozilima, radnim strojevima ili bilo kojoj drugoj vrsti vozila.

• Evidencija incidenata i povijest radova
• Evidencija servisa i održavanja vozila
• Evidencija i podsjetnici na registraciju vozila, tehnički pregled vozila
• Evidencija točenja i potrošnju goriva sa svim ostalim stavkama računa
• Servisni intervali i povijest evidentirane kilometraže
• Izvještaj evidencije goriva
• Izvještaj rashoda voznog parka i godišnja rekapitulacija
• Automatsko slanje željenog izvještaja na mail
• Još puno dodatnih opcija

Ukoliko je ustanova proračunski korisnik, bilo grada, županije ili države, Ministarstvo Uprave donijelo je smjernice za upravljanje voznim parkom kojih se treba pridržavati.

Link na dokument: https://uprava.gov.hr/vijesti/smjernice-za-upravljanje-voznim-parkom-14591/14591

Pošto je aplikacija u završnoj fazi razvoja potrebni ste nam baš VI i Vaša pomoć kako bismo ju u potpunosti prilagodili Vama kao korisnicima koji znate kako aplikacija treba raditi baš po mjeri.

Ukoliko ste zainteresirani za korištenje aplikacije i želite nam pomoći savjetima, slobodno nam se obratite na naše telefone: 01/46 40 222, 098/302 308 ili pošaljite upit na info(at)mag.hr.

Blagdani su sve bliže i bliže…

Obavijest o radnom vremenu

Sretne i vesele blagdane, kao i sve najbolje u Novoj 2018.-oj želi Vam ekipa Maga!

Radno vrijeme Mag Informatike na dan 15.12.2017. i  22.12.2017. godine je od 08:00 – 14:00 sati.

Radno vrijeme vrijedi za sve pozive i upite.

Za hitne pozive i intervencije dostupni smo na :

e-mail: info@mag.hr

tel: +385 (0)1 46 40 222, 225

mob: + 385 98 302 308

mob: +385 91 9097 979

Sretni i blagoslovljeni blagdani

Promjena poslovne banke i transakcijskog računa (IBAN)

VAŽNA OBAVIJEST iz Mag Informatike

transakcijski računObavještavamo Vas da s datumom 11.07.2017 godine, MAG INFORMATIKA d.o.o. OIB 93224926556, počinje koristi novi transakcijski račun za redovno poslovanje u „Raiffeisenbank Hrvatska“ (RBA).

Zamolili bismo Vas da uplate za račune izdane nakon navedenog datuma vršite na novi broj transakcijskog računa (IBAN); HR1924840081135040366

Napomena:
Evidentirajte promjenu u Vašim poslovnim bazama podatka.
Evidentirajte promjenu ako koristite Internet bankarstvo.

Također Vas molimo da za sve račune koji su izdani prije navedenog datuma, uplate vršite na stari transakcijski račun koji je naveden na izdanim računima.

Za sva pitanja, slobodno nas kontaktirajte na info@mag.hr ili na naše brojeve telefona.

tel: +385 (0)1 46 40 222, 225

mob: + 385 98 302 308

mob: +385 91 9097 979

Važna obavijest za sve korisnike Windows operativnih sustava

Vjerujemo da ste putem medija obaviješteni da je u tijeku opsežan napad ransomware virusom, koji zaključava korisnička računala (Windows OS sustava) i dokumente na njima, te traži otkupninu kako bi se oni dalje mogli koristiti.

Apeliramo sve naše korisnike da s iznimnim oprezom pregledavaju primljene poruke elektroničke pošte. Prema dostupnim informacijama, glavni način zaraze računala je poruka elektroničke pošte koja u privitku sadržava PDF datoteku s poveznicom na kompromitiranu web stranicu ili se poveznica na kompromitiranu stranicu nalazi u samom tijelu poruke elektroničke pošte. No to ne znači da se ne može pojaviti i na druge načine.

Ukoliko primijetite poruku elektroničke pošte koja odgovara gornjem opisu, bez odgode kontaktirajte svoj odjel informatike.

Također, molimo Vas da istu informaciju podijelite sa svim korisnicima i svojim mrežnim administratora koji se brinu za Vaše servere i računala.

Preporuke za sve korisnike ranjivih sustava su sljedeće:
Provesti hitnu nadogradnju svih ranjivih sustava primjenom zakrpe za operacijski sustav s oznakom MS17-010 (KB4013389). Zbog visoke kritičnosti ranjivosti, Microsoft je izdao zakrpe i za nepodržane operacijske sustave (Windows XP SP2 i Windows Server 2003).

Popis sustava koji su podložni ovoj vrsti napada je sljedeći:
• Microsoft Windows Vista SP2
• Windows Server 2008 SP2 i R2 SP1
• Windows 7
• Windows 8.1
• Windows RT 8.1
• Windows Server 2012 i R2
• Windows 10
• Windows Server 2016

Link u kojem su pojašnjenje sve pojedinosti:

https://www.zsis.hr/default.aspx?id=381

Ekipa Maga
izvori informacija: cezih.hr, zsis.hr

USKRŠNJI POPUST ZA E-PISARNICU!

Dragi naši posjetitelji, obavještavamo Vas da smo do kraja svibnja snizili cijene ePisarnice (Elektronske knjige urudžbenog zapisnika) za dvije osnovne verzije koje se odnose na izvanproračunske korisnike i tvrtke. Odlučili smo se na uskršnji popust obzirom na broj pristiglih upita za Knjigu urudžbenog zapisnika.

Popust vrijedi za sve uplate po ponudama do kraja svibnja, stoga na vrijeme osigurajte svoje licence po povoljnijim cijenama.

Za nove cijene i uvjete nas možete kontaktirati putem kontakt forme ili direktno na:

tel: +385 (0)1 46 40 222, 225
mob: + 385 (0)98 302 308
mob: +385 (0)91 9097 979
email: prodaja (@) mag.hr

Sretan Uskrs od ekipe Maga!

Inovativni poduzetnički centri? Hrvatska za 5 istražuje funkcioniraju li i kako!

Kako funkcioniraju hrvatski inovativni poduzetnički centri

Kako funkcioniraju hrvatski inovativni poduzetnički centri i koliko novih ljudi zapošljavaju? U emisiji Hrvatska za 5 izravno govore Tihomir Hodak iz Križevaca, Ivana Čuljak iz Zagreba, Josip Ivančić iz Vukovara i drugi inovativni poduzetnici iz Hrvatske.

Zavirili su u nekoliko hrvatskih tehnoloških parkova, inkubatora i poduzetničkih centara, te saznali mnoge zanimljive detalje. Koliko startupova ima u Hrvatskoj, koliko se novih inkubatora otvara, u čemu se krije tajna budućnosti ove zemlje? Na puno pitanja odgovore ima Hrvatska za 5.

Prva minuta rezervirana je za naš spinoff Medisys 🙂

https://www.facebook.com/Hrvatskaza5/videos/1912847628992794/?hc_ref=PAGES_TIMELINE

https://hrti.hrt.hr/video/show/3299433/hrvatska-za-5-inovativni-poduzetnicki-centri-i-novo-zaposljavanje-24-sijecnja-2017

hrvatska za 5 inovativni

eRačun i Mag informatika sklopili ugovor o suradnji!

Moj eRačun novi poslovni partner Mag informatike

Tijekom 2016. godine surađivali smo s mnogo tvrtki, a jedna od suradnji ostvarena je sa tvrtkom Moj eRačun.

eRačun je elektronički račun u PDF obliku koji je istovjetan papirnatom računu na koje smo navikli.

Kako bi se račun poslao putem servisa eRačun, primatelj takvog dokumenta mora imati otvoren (besplatni) pretinac na servisu eRačun, u kojem mu je omogućen prihvat takvih dokumenata. Isti pretinac morate imati i Vi kao pošiljatelji. Pretinac je besplatan, naplaćuje se samo uspješno dostavljen račun poslan putem servisa.

eračun