ERA Robno-materijalno poslovanjeRobno materijalno poslovanje (ERP – Enterprise Resource Planning System) predstavlja informatički sustav koji vodi računa o svim operativnim procesima unutar poduzeća.

Robno-materijalno poslovanje podrazumijeva spoj više aplikacija u jedinstveni sustav što smanjuje troškove i vrijeme jer se sve vodi na jednom mjestu. Omogućava opcije od vođenja narudžbe materijala s evidencijom dolaska robe po dobavljačima do evidencije ulaznih i ispostave izlaznih faktura partnerima.

Aplikacija omogućava pristup svim dokumentima na jednostavan način, te povezivanje istih sa skeniranim dokumentima ili dokumentacijom u drugim formatima.

Podaci se unose samo jedanput što osigurava smanjenje pogrešaka, a svaki korisnik aplikacije može pristupiti isključivo podacima koji su mu prustupačni tj. omogućeni, kroz određena korisnička prava.

U mogućnosti ste isprobati rad na aplikaciji u probnom periodu od 30 dana. Nudimo postavljanje aplikacije na željeno računalo korisnika spajanjem putem interneta. Instalacija uključuje i edukaciju korisnika, te besplatne pozive u probnom roku bez ikakve obveze kupnje softvera.

Uvoz podataka

Uvoz i izvoz podatakaUkoliko su neki podaci partnera ili osoba na primjer, vođeni u nekom drugom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju, kako novi korisnici ne bi morali ponovo unositi mnoštvo podataka.

Katalozi

Katalozi sadrže sve podatke koji su potrebni za rad s aplikacijom. Jednostavna izmjena i dodavanje podataka omogućeni su korištenjem glavnih i pomoćnih općih kataloga.

Glavni katalozi aplikacije posebno su izdvojeni radi učestalosti korištenja.

Više o katalozima možete pročitati ovdje.

Knjiga URA, Knjiga IRA

Knjige URA i IRAEvidentiranje ulaznih i izlaznih računa, automatsko ili ručno kreiranje unosa sistemom zaključivanja dokumenata. Evidencija stanja naplate, statusa računa, načini plaćanja te izvještaj prometa u razdoblju, ovisno o načinu plaćanja, ispis knjige prema načinu plaćanja u razdoblju ili po dobavljačima itd.

Više o dokumentima možete pročitati ovdje.

Skladišno poslovanje

altEvidencija kompletnog skladišta, kartice artikala, neograničen broj skladišta na raznim lokacijama, promet skladišta, upozorenje na kritične količine, prikaz stanja u izradi računa, te još mnogo toga u modulu skladišno poslovanje.

Više o skladišnom poslovanju možete pročitati ovdje.

Blagajničko poslovanje

Evidencija kompletnog blagajničkog poslovanja, kreiranje više blagajni, automatsko kreiranje blagajničkog dnevnika, izrada uplatnica i isplatnica, obrada salda, stanja i donosa kroz blagajničke dnevnike, izvještaji i još mnogo toga u modulu blagajničko poslovanje.

Više o blagajničkom poslovanju možete pročitati ovdje.

Prilagodba ispisa

Prilagodba ispisa podatakaSvaki ispis prilagođen je lakom korištenju i ispisu na pisač ili izvoz u aplikacije poput PDF-a i sl. Ispis izvještaja, računa i ostalih dokumenata moguće je prilagoditi svakom korisniku prema individualnim zahtjevima i potrebama, s vlastitim logotipom poduzeća i dodatnim jedinstvenostima po želji korisnika aplikacije.

Raspored i zakazivanje termina

altKreiran je modul Raspored radi što bolje učinkovitosti. Omogućen je pregled zauzetosti korisnika, mogućnost preciznog zakazivanja termina, te stalni prikaz važnih informacija kao npr. zakazivanje važnih sastanaka.

Više o rasporedu možete pročitati ovdje.

Računi, ponude i predračuni

altBez izdavanja računa nije moguće poslovati. U aplikaciji su omogućene kontrole uplata, dugovanje klijenata, praćenje kompletnog poslovanja. Postoji mogućnost prilagodbe izgleda računa vlastitim potrebama, te nakon konzultacija s našim stručnjacima, vjerujemo da ćete biti zadovoljni stupnjem automatizma izrade računa.

Više o računima i ponudama možete pročitati ovdje.

Odobrenja i povrat artikala

Kroz aplikaciju je omogućeno kreiranje odobrenja za pojedine artikle koji se kreiraju iz primki ili stavki knjige ulaznih računa, dok je povrat artikala moguće kreirati iz primke i otpremnice.

Dokumenti su vezani tako da je u svakom trenutku moguće imati uvid za koje dokumente je kreirano odobrenje ili je vraćen artikl na skladište.

Više o odobrenjima i povratu artikala možete pročitati ovdje.

Razne funkcije

  • Evidentiranje svih partnera i dobavljača
  • Razni izvještaji i analize
  • Lista ponuda i računa (IRA)
  • Jednostavna promjena postavki aplikacije – jednostavna i napredna verzija aplikacije

Više o funkcijama možete pročitati ovdje.

Nadogradnje

  • Praćenje zakonskih promjena
  • Prilagodba jezika i lokalizacija
  • Korekcija izvještaja i memoranduma
  • Individualne nadogradnje po želji i potrebi korisnika
  • […]

Izvještaji

Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Od ispisa raznih računa i dokumentacije, do analize učinka djelatnika, skupnih računa, te uvid u detaljne statistike odabirom višestrukih kriterija.

Više o izvještajima pročitati ovdje.