Mag informatika

Pregled

Robno-materijalnoRobno-materijalno poslovanje (ERP - Enterprise Resource Planning System) predstavlja informatički sustav koji vodi računa o svim operativnim procesima unutar poduzeća od evidencije robno-materijalnog poslovanja do same prodaje i evidencije financija.

Robno-materijalno poslovanje podrazumijeva spoj više aplikacija u jedinstveni sustav što smanjuje troškove i vrijeme jer se sve vodi na jednom mjestu. Omogućava opcije od vođenja narudžbe materijala s evidencijom dolaska robe po dobavljačima do evidencije ulaznih i ispostave izlaznih faktura partnerima.

Aplikacija omogućava pristup svim dokumentima na jednostavan način, te povezivanje istih sa skeniranim dokumentima ili dokumentacijom u drugim formatima.

Podaci se unose samo jedanput što osigurava smanjenje pogrešaka, a svaki korisnik aplikacije može pristupiti isključivo podacima koji su mu prustupačni tj. omogućeni, kroz određena korisnička prava.

Uvoz podataka

Uvoz i izvoz podataka

Ukoliko su neki podaci partnera ili osoba na primjer, vođeni u nekom drugom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju, kako novi korisnici ne bi morali ponovo unositi mnoštvo podataka. 

Katalozi

Katalozi sadrže sve podatke koji su potrebni za rad s aplikacijom. Jednostavna izmjena i dodavanje podataka omogućeni su korištenjem glavnih i pomoćnih općih kataloga.

Glavni katalozi aplikacije posebno su izdvojeni radi učestalosti korištenja.

Više o katalozima možete pročitati ovdje.

Radni nalozi

alt

Omogućeno je uključivanje opcije evidencije vozila i radnih naloga unutar aplikacije ERP.

Uključivanjem opcije radni nalozi omogućen je ispis praznog radnog naloga koji se izdaje osobi koja je zadužena za taj nalog, te je moguće digitalno popuniti radni nalog u aplikaciji i izraditi svu potrebnu dokumentaciju koja se veže za njega.

Više o radnim nalozima možete pročitati ovdje.

Izvještaji

Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Od ispisa raznih računa i dokumentacije, do analize učinka djelatnika, skupnih računa, te uvid u detaljne statistike odabirom višestrukih kriterija.

Više o izvještajima pročitati ovdje.

Knjiga URA, Knjiga IRA

Evidentiranje ulaznih i izlaznih računa, automatsko ili ručno kreiranje unosa sistemom zaključivanja dokumenata. Evidencija stanja naplate, statusa računa, načini plaćanja te izvještaj prometa u razdoblju, ovisno o načinu plaćanja, ispis knjige prema načinu plaćanja u razdoblju ili po dobavljačima itd.

Više o dokumentima možete pročitati ovdje.

Skladišno poslovanje

alt

Evidencija kompletnog skladišta, kartice artikala, neograničen broj skladišta na raznim lokacijama, promet skladišta, upozorenje na kritične količine, prikaz stanja u izradi računa i naloga, te još mnogo toga u modulu skladišno poslovanje.

Više o skladišnom poslovanju možete pročitati ovdje.

Blagajničko poslovanje

Evidencija kompletnog blagajničkog poslovanja, kreiranje više blagajni, automatsko kreiranje blagajničkog dnevnika, izrada uplatnica i isplatnica, obrada salda, stanja i donosa kroz blagajničke dnevnike, izvještaji i još mnogo toga u modulu blagajničko poslovanje.

Više o blagajničkom poslovanju možete pročitati ovdje.

Probni period korištenja aplikacije

Probni period korištenja aplikacije

U mogućnosti ste isprobati rad s aplikacijom u probnom periodu od 30 dana. Nudimo postavljanje aplikacije na računalo spajanjem putem interneta, edukaciju korisnika, te besplatne pozive u probnog roku bez ikakve obveze kupnje softvera.

Probnu verziju aplikacije možete zatražiti na kontakt stranici ovdje.

Raspored i zakazivanje termina

alt

Kreiran je modul Raspored radi što bolje učinkovitosti. Omogućen je pregled zauzetosti korisnika, mogućnost preciznog zakazivanja termina, te stalni prikaz važnih informacija kao npr. zakazivanje važnih sastanaka.

Više o rasporedu možete pročitati ovdje.

Računi, ponude i predračuni

alt

Bez izdavanja računa nije moguće poslovati. U aplikaciji su omogućene kontrole uplata, dugovanje klijenata, praćenje kompletnog poslovanja. Postoji mogućnost prilagodbe izgleda računa vlastitim potrebama, te nakon konzultacija s našim stručnjacima, vjerujemo da ćete biti zadovoljni stupnjem automatizma izrade računa.

Više o računima i ponudama možete pročitati ovdje.

Odobrenja i povrat artikala

Kroz aplikaciju je omogućeno kreiranje odobrenja za pojedine artikle koji se kreiraju iz primki ili stavki knjige ulaznih računa, dok je povrat artikala moguće kreirati iz primke i otpremnice.

Dokumenti su vezani tako da je u svakom trenutku moguće imati uvid za koje dokumente je kreirano odobrenje ili je vraćen artikl na skladište.

Više o odobrenjima i povratu artikala možete pročitati ovdje.

Razne funkcije

  • Evidentiranje svih partnera i dobavljača
  • Razni izvještaji i analize
  • Lista ponuda i računa (IRA)
  • Jednostavna promjena postavki aplikacije - jednostavna i napredna verzija aplikacije

Više o funkcijama možete pročitati ovdje.

Nadogradnje

  • Praćenje zakonskih promjena
  • Prilagodba jezika i lokalizacija
  • Korekcija izvještaja i memoranduma
  • Individualne nadogradnje po želji i potrebi korisnika
  • [...]

Prilagodba ispisa

Prilagodba ispisa podataka

Svaki ispis prilagođen je lakom korištenju i ispisu na pisač ili izvoz u aplikacije poput PDF-a i sl. Ispis izvještaja, računa i ostalih dokumenata moguće je prilagoditi svakom korisniku prema individualnim zahtjevima i potrebama, s vlastitim logotipom poduzeća i dodatnim jedinstvenostima po želji korisnika aplikacije.

Share on Facebook
comments

Tehnička podrška - live chat

Zopim

Prilagođena rješenja

Možemo vam ponuditi vrhunsku uslugu i nemjerljive prednosti koristeći naš softver. Svaka ideja, prijedlog ili sugestija može biti realizirana što nas čini odličnim izborom za nadolazeće poslovne izazove.

Mag informatika - Gdje smo?

Mag informatika, Dragutina Golika 63, Zagreb, Hrvatska

Kliknite na kartu za detaljan prikaz