altKnjiga urudžbenog zapisnika je aplikacija koja vodi brigu o vašim dokumentima, kategorizira ih te pronalazi za vas u bilo kojem trenutku.

Može brinuti i o cirkuliranju dokumenata unutar tvrtke, ali njena najveća snaga je definitivno spoznaja da u svakom trenutku znamo gdje se nalazi bilo koji dokument.

Knjiga urudžbenog zapisnika namijenjena je svima koji urudžbiraju izlaznu, ulaznu i internu dokumentaciju, te ne žele imati posla sa ogromnim urudžbenim knjigama koje je teško pretraživati, čuvati i uopće raditi s njima.

Aplikacija nudi različite mogućnosti od uređivanja podataka knjige u elektronskom obliku, sa različitim mogućnostima pretraživanja, ispisa i dr.

Pogledajte ovdje tko sve koristi aplikaciju Urudžbenog zapisnika

Probni period korištenja aplikacije

Probni period korištenja aplikacijeU mogućnosti ste isprobati rad na aplikaciji u probnom periodu od 30 dana. Nudimo postavljanje aplikacije na željeno probno računalo korisnika spajanjem putem interneta. Instalacija uključuje i edukaciju korisnika te besplatne pozive u probnom roku bez ikakve obveze kupnje softvera.

Knjiga urudžbenog – rad s dokumentima

Umjesto ogromnih knjiga, omogućite si eleganciju rada s dokumentima. Digitalizacija, klasificiranje, te trenutno višestruko pretraživanje neovisno o količini zapisa.

Pregled svih dokumenata, partnera, dostavne knjige, omogućeno je na jednostavan način, a sve u svrhu lakšeg praćenja dokumentacije bez obzira radilo se o proračunskim korisnicima ili privatnim poslovnim subjektima.

Više o Knjizi urudžbenog zapisnika možete pročitati ovdje.

Cirkulacija dokumenata

Cirkulacija dokumenataZa svaki dokument moguće je evidentirati njegovu cirkulaciju unutar ustanove (osobe koje su ga preuzele/vratile). Moguće je evidentirati tko, kada, gdje, koliko dugo i zašto drži dokument, te kada je dokument vraćen.

Više o cirkulaciji možete pročitati ovdje.

Arhiviranje dokumenata

altArhiviranjem jednog dokumenta unutar predmeta arhivira se cijeli predmet sa svim dokumetima unutar njega.

Arhiviranje se izvodi nakon što se u predmet zavede zadnji dokument za taj predmet.

Digitalizacija dokumenata

Omogućeno dodjeljivanje jedne ili više datoteke (dokumenata u elektronskom obliku – .pdf, .doc,…) stavki urudžbenog zapisnika. Iz stavke omogućeno otvaranje pripadajuće datoteke, otvaranje mape gdje se datoteka nalazi, te brisanje veze između stavke i datoteke.

Knjiga ulazne i izlazne pošte

Knjiga ulazne i izlazne pošte nudi unos i evidentiranje dokumentacije koja ne podliježe urudžbiranju.

Svaku stavku moguće je povezati sa partnerom, odabrati datum primitka ili otpreme, evidenciju poštarine, te dodatne brojeve i napomene ukoliko je potrebno.

Više o knjigama ulazne i izlazne pošte možete pročitati ovdje.

Klase, podklase i dosjei

Klase, podklase i dosjeiZa klijente koji žele dodatno rasporediti i kategorizirati svoje dokumente, izradili smo modul kategorizacije te prema planu klasifikacije, svaki korisnik kreira vlastite dosjee u koje smješta dokumente. Moguće je zavoditi primljene i poslane dokumente, kategorizirati ih, otvarati dosje, te se sva daljnja vezana korespondencija čuva na jednom mjestu.

Više o dosjeima i predmetima možete pročitati ovdje.

Uvoz podataka

Uvoz podatakaUkoliko su podaci partnera, referenata ili drugih osoba vođeni u nekom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju kako bi olakšali prijelaz na naše aplikacije, sve u cilju toga kako ne bi morali korisnici po drugi put unositi mnoštvo podataka.

Dostavna knjiga

altDostavna knjiga pruža mogućnost evidencije internog preuzimanja dokumenata s potpisima djelatnika. Podatke u dostavnu knjigu možemo upisivati u željenom broju kopija, te se iz njih automatski kreira aktivna lista dostavne knjige za ispis. Nakon ispisa podatke je moguće ukloniti iz aktivne liste, a vi ispisni i neispisani dokumenti nalaze se u katalogu dostavne knjige.

Više o dostavnoj knjizi možete pročitati ovdje.

Korisnička prava

alt Korisnička prava dodjeljuju se korisnicima na nivou organizacijskih jedinica i predmeta.

Postoji više razina korisničkih prava ovisno o ulozi korisnika unutar tvrtke ili ustanove.

Administrator

      • Korisnik s maksimalnim pravima, kojemu su omogućene sve funkcije

Korisnik s dodatnim pravima

      • Može raditi s nedodijeljenim predmetima organizacijskih jedinica, pregledavati sve predmete, ali ne i mijenjati ih, te može raditi s dostavnom knjigom

Korisnik s najmanje prava

      • Može vidjeti i dodavati dokumente samo unutar predmeta koji se nalaze u organizacijskoj jedinici iz koje je logiran korisnik
      • Ostale predmete ne vidi niti ih može mijenjati

Više o korisničim pravima možete pročitati ovdje.

Knjiga urudžbenog zapisnika

Knjiga urudžbenog zapisnikaZaista nije problem evidentirati dokumente u papirnati oblik urudžbene knjige. Možda možemo reći i da je jednostavnije nego korištenje aplikacije za istu stvar, međutim, pravi problem se pojavljuje kod traženja pojedinog dokumenta.

Knjiga urudžbenog zapisnika nudi brzo i efikasno rješenje za evidentiranje vaše poslovne dokumentacije!

Više o Knjizi urudžbenog zapisnika možete pročitati ovdje.

Raspored i sastanci

Zbog dinamičnosti poslovanja često se događaju propusti prilikom organiziranja radnog dana.

Korištenjem aplikacije omogućeno je kreiranje i zakazivanje termina obaveza, sa podsjetnicima, kako niti u jednom trenutku korisnik ne bi zaboravio ili propustio zakazani termin ili obvezu.

Više o rasporedu možete pročitati ovdje.

Izvoz podataka


Omogućen je izvoz podataka u obliku excel tablice koju je moguće koristiti u razne svrhe. Naravno da je moguće kreirati izvoz podataka po individualnim zahtjevima.

Automatska numeracija dokumenata


Jedan od većih problema u radu sa dokumentima je numeracija istih. U našim aplikacijama ugrađeni su mehanizmi kontrole koji brinu o slijedećem broju dokumenta.

Prilagodba ispisa


Svaki ispis je moguće prilagoditi potrebama klijenata ili izraditi potpuno nove ispise po želji i potrebi.

Katalozi


U kataloge se unose svi podaci koji su bitni za procese urudžbiranja. Katalozi su skupine istih podataka, te se u njima podaci grupiraju i izbjegava se redundancija nepotrebnih zapisa.

Napredno pretraživanje


Napredne mogućnosti pretraživanja omogućuju najjednostavniji način pronalaska starijih zapisa uz poznato sučelje.

Prilagođene verzije aplikacije


Obzirom na specifične potrebe svakog ureda, nakon raznih nadogradnji aplikacija urudžbeni zapisnik je doživjela i svoje različite verzije.

Izvještaji


Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Od ispisa raznih dokumenata, knjige urudžbenog, naljepnica do korisnički prilagođenih ispisa.

Nadogradnja aplikacije


Ukoliko se javi potreba za nečim novim, funkcijom koju trenutno aplikacija ne posjeduje, prilagodba za vlastiti poslovni proces, svim klijentima izlazimo u susret i izrađujemo nadogradnju aplikacije.

Ispis naljepnica


Više nije potrebno ručno upisivati urudžbene brojeve ili koristiti žigove, već je moguće direktno na papir ispisati potrebne podatke.